F6 RADYATÖR ÇATLAK TIKAYICI

F6 RADYATÖR ÇATLAK TIKAYICI

F6 RADYATÖR ÇATLAK TIKAYICI

Soğutma sistemindeki küçük sızıntıları gidermek ve sızıntılara karşı korumak üzere geliştirilmiş sızdırmazlık ürünüdür.

KULLANIM YERLERİ:

Benzinli, dizel motorlu ve LPG ile çalışan araçların su soğutmalı sistemlerinde küçük sızıntılar görüldüğü zaman kullanılması tavsiye edilir. Sızıntı olmayan durumlarda da sızıntı önleyici olarak kullanılabilir.

ÖZELLİKLERİ ve FAYDALARI :

  • Radyatör, soğutma ve ısıtma sistemindeki küçük sızıntıları önler. 
  • Silindir kapak contasındaki sızıntıları önler.
  • Soğutma sistemindeki metal, kauçuk conta ve hortumlara zarar vermez.
  • Organik Asit Teknolojisi de dahil olmak üzere tüm soğutma sıvıları ve antifirizlerle uyumludur.
  • Radyatör su yollarının ve sıcaklık sensörlerinin tıkanmasını önlemek üzere formüle edilmiştir. 
  • Pas ve korozyona karşı koruma sağlar.

KULLANIMI :

Motor çalıştırılır ve tüm ısıtıcı kontrolleri sıcak konumda olacak şekilde motor çalışma sıcaklığına getirilir. 

Şişe iyice çalkanır, 1 şişe ( 300ml ) F6 Radyatör Çatlak Tıkayıcı, eğer soğutma sistem devresi 2 hortumlu (çıkış ve geri dönüş hortumu) ise genleşme tankından, eğer soğutma sistemine tek hortumlu taşırma tankı bağlanmış ise direkt radyatörden eklenmelidir.

Sistemin sirküle etmesi için motor 5 dk çalıştırılır.

Eğer soğutma sistemi kirli ise Radyatör sistemi sirküle yoluyla temizlenir ve yeni soğutma sıvısı ile birlikte sisteme konur.F6  Radyatör Çatlak Tıkayıcı ile yukarıda tariflenen işlemler uygulanır.

1 şişe (300 ml) F6 Radyatör Çatlak Tıkayıcı 7-10 lt hacmi olan soğutma sistemi için yeterlidir.

Geçici süreyle sızıntıları gidermek için kullanımı önerilmektedir.

DEPOLAMA KOŞULU:

Şişe +5⁰C/+35⁰C sıcaklık aralığında güneş görmeyen bir yerde depolanmalıdır. Aksi halde üründe kristallenme gözlenebilir. Kristallenmiş ürün kesinlikle aracın radyatörüne / endüstriyel radyatör sistemlerine aktarılmamalıdır!

 

REV00 KASIM 2015